fredag 11. november 2011

Den er her!

IMG_8687

kathrine  
Kathrine sjekker at alt er som det skal være…

IMG_8680 IMG_8682
Og alt ser bra ut så langt! Her får Gunvor tommelen opp fra Balubadamene (vi hadde ingen terning tilgjengelig) fordi hun akkurat fikk en 6’er i VG for hennes nyeste barnebok “Trøysteboka” , grattis Gunvor!!
 kristin
Oppi alt dette ser undertegnede en smule småstressa ut (litt mye logistikk på en gang for en som ikke har erfaring som mamma), plutselig fløy tida og vi skulle jo få pakket og sendt noen av disse kalenderne også, før Kathrine måtte hjem og være mamma og jeg måtte ordne middag og og og…  nå er det jo allerede kvelden og helg attpåtil, men jeg måtte bare legge ut dette:)

IMG_8683

GOD HELG!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med flott og spennende kalender! :)

    SvarSlett
  2. Anna, dine er på vei!
    Takk til deg Jorun,
    og Kathrine: nå begynner jeg å roe meg ned for helga;)

    SvarSlett
  3. Wheeeeeee! Så gøy! Tusen takk for gratulasjoner;) Jeg har faktisk solgt alle kalenderne allerede, veldig bra konsept dere hadde. Jippi!

    SvarSlett