tirsdag 5. juli 2011

When inspiration hits, let me be in my studio..

IMG_7732  IMG_6249

IMG_6245Kathrine sine bein (før hun dro på ferie) IMG_6246

When I am in my studio, let inspiration hit... Det er ikke alltid ting går som vi vil. Men jeg koser meg i studio for det, selv om det er litt tomt uten Kathrine her (som er lur og har dratt på ferie:)

Så hva gjør jeg da? Sitter og drikker te og prøver å lage litt orden i mitt kreative univers. Scanner og printer bilder som skal pakkes og sendes avgårde. Skisser litt. Drømmer om ferie og bading og sol... Litt blogging her og litt blogging der- og så er plutselig dagen gått!

Uansett, det er godt å ha et studio. Jeg tror det var det jeg egentlig ville si.

IMG_6254  teatime!IMG_6255 *pip*

ps: takk for alle supre forslag til kalender så langt!

2 kommentarer:

  1. Ser ut som du koser deg:) Jeg har fått bambi i posten nå, hurra!

    SvarSlett
  2. Ja det er så ubeskrivelig digg med studio;)

    Flott at bambi kom fram i god behold!
    God sommer til deg (håper sola har tenkt å bidra litt snart) :)

    SvarSlett